luni, 7 aprilie 2008

Statusuri de agatat





Statusuri de agatat pentru voi smekerasilor :D


Sunt un rege … am bani, am masina, am casa, dar ce rost au toate astea daca nu te am pe tine?

Da... cautarea ta s-a terminat

Unde ai umblat toata viata mea??

Te-a durut………….. cand ai cazut din rai??

Iti plac fructele?!…………….Incearca-ma! Sunt o piersicuta!

Se spune ca doar odata in viata te indragostesti cu adevarat…. sper sa fiu si eu prin preajma ta !

Daca ai fi pamant m-as ingropa cu tine. Daca ai fi apa m-as ineca cu tine. Daca ai fi aer m-as sufoca cu tine. Daca as fi foc te-ai arde cu mine??

Vata de zahar?NU…Sirop de capsuni?NU…Ciocolata?NU…Nu pot gasi nimic atat de dulce ca tine!

Sunt un hot si am sa iti fur inima!

Salut! Eu fac mai multi bani decat poti tu sa cheltui...

A iesit soarele sau doar ai zambit??

Am atatea emotii in fata ta incat mi-am uitat replica de agatat...

Ai o harta? Ca m`am ratacit in ochii tai...

Cred ca am probleme cu ochii, nu`i pot dezlipi de tine...

Tatal tau este terorist, pentru ca tu esti o bomba...

Statusuri de agatat pentru baieti !



Articole similare:



T-a placut articolul ? Aboneaza-te la feed-ul acestui blog !

0 comentarii: