duminică, 6 aprilie 2008

Statusuri de iubire pentru mess





Am cules aceste statusuri de iubire si dragoste pentru indragostiti ! Sper sa va placa.. hf :D


As vrea sa fiu o stea... o stea cazatoare, sa cad in inima ta si sa nu mai pot pleca. Te iubesc, printesa mea

Mi te-ai lipit de suflet ca timbrul de scrisoare si nu te pot desprinde caci inima ma doare

Prin umbra noptii eu incerc sa te privesc in luna, de dormi eu te-am trezit iubit-o sa iti zic noapte buna

Esti lacrima ce aluneca pe obraz si mi se sparge in palma…esti IUBIREA!

Aseara a murit singurul martor care m-a vazut cum furam cuvintele din suflet si le indesam adanc in inima crapata de sete de dorul tau…acela ai fost tu…

In prima mea iubire au existat multe flori , petale cu miros de fericire , alteori trandafiri uscati. De dor…

Statusuri de iubire si statusuri de dragoste:

Esti totul pentru mine. Ai aparut in viata mea pe neasteptate, m-am indragostit de tine pe neasteptate. A meritat!!!!

Am nevoie de 5 minute din viata ta: in primul sa te sarut, in al 2-lea sa-ti spun ca mi-e dor de tine, in al 3-lea cat te iubesc iar ultimele doua sa ramai cu mine...

Ai aparut in viatza mea ca o puternica raza de soare ce mi-a adus in suflet caldura si gingasia nesfarsita, cu zambetul tau m-ai invatat sa cunosc blandetea pana atunci necunoscuta, sarutul tau mi-a daruit dulceata ta nemaiintalnita, ochii tai senini mi-au artat ca dragostea exista, iar trandetea si frumusetea sufletului tau mi-au cucerit inima.

Se spune ca vremea e frumoasa atunci cand in suflet e soare.Se spune ca ploaia e mai rece cand in suflet te doare. Se spune ca vantul bate nu atunci cand iubesti…Dar cand frunzele se misca , sa stii doar , ca, TE IUBESC!

Dragostea purifica inimile corupte si corupe inimile pure …

Ma culc cu tine-n gand si tot cu tine-n gand ma si trezesc! Lasa-ma sa te iubesc asa cum si visez!!!

Dimineata e o alta senzatie … o alta vreme … o alta ora … la care eu te-as saruta fara oprire …

Noaptea e lumea noastra … luna e stapana Universului, iar stelele ne privesc atunci cand ne sarutam …

In curand mai multe statusuri de iubire si dragoste pentru messenger !



Articole similare:



T-a placut articolul ? Aboneaza-te la feed-ul acestui blog !

0 comentarii: