joi, 10 aprilie 2008

Statusuri belea, beton





O colectie de statusuri belea si statusuri beton pentru voi:


Doar o persoana ma poate deranja si aia crede-ma nu esti tu...

Daca mi-ar suge Dracula sangele s-ar imbata

Cine se trezeste de dimineata…casca toata ziua

Eu imi f viata ,viata ma f pe mine, suntem un cuplu fericit si ne simtim bine

Daca ai vointa poti muta si muntii, daca ai creier ii lasi acolo, ca nu te deranjeaza.
Este bine sa lasi bautura….insa rau este sa uiti unde ai lasat-o.

Nu este important sa castigi…este important sa-l faci pe celalalt sa piarda.

Daca nu va plac aceste statusuri belea cautati in celelalte categorii !

Daca o pasarica ti-a soptit ceva…..atunci inseamna ca ai inebunit pentru ca pasarelele nu vorbesc.
incep sa gandesc sinistru despre prea multi bani,cu un zambet fals int-un sicriu iar pe cruce sa-mi scrie la multi ani

A gresi este omeneste…totusi, a da vina pe altul este si mai omeneste.

Big shit!!!(ca se simt toti ceilalti care au statusuri ) sunt plecata, vorbeste in punga si cand ma intorc imi dai punga...

pentru orice femeie dorita de majoritatea barbatilor exista cel unul deja plictisit de ea

De ce sa bei si sa conduci ….cand poti sa fumezi si si zbori?

Cine rade la urma…nu s-a prins de gluma

Exista doua cuvinte care iti deschid multe usi……trage si impinge.

Formol in loc de alcool, matol la morga stau linistit ca mi-am gasit pe lume un rol

Vor urma mai multe statusuri belea !



Articole similare:



T-a placut articolul ? Aboneaza-te la feed-ul acestui blog !

0 comentarii: