joi, 10 aprilie 2008

Statusuri triste - imi pare rau





Cateva statusuri triste pentru suparati sau pe cei ce vor sa spune imi pare rau.

va veni o data vremea cand in urma vei privi... ai vrea sa reinvie toate bucurii si nebunii... dar trecutul se ascunde, nu mai vine NICIODATA numai amintirea spune ca... "Asa a fost o data!"

Sunt k un inger fara aripi... fara speranta, si condamnat la suferintza si singuratate... :(

Please, god, make everyone die!
oficial imi merge bine... neoficial e jele :-j:-j

Sick of crying ... tired of trying ... Yes! I`m smiling... ! But inside... I`m dying ...

Statusuri "imi pare rau"

N-am stiut sa pretuiesc tot ce aveam...k t pierd nu banuiam...dar stiu k nu pot sa te mai am...:((=((

Stiu cand o sa fie sfarsitul lumii si stiu si cum o sa fie !!! O sa vina odata si`odata ... si o sa fie tragic !!! I can't wait ... i want it now

Dak imi pare rau de ceva in viatza asta ?e ca ti-am spus sa pleci knd te puteam ierta?

Stiu ca te uiti la el, dar te gandesti la mine. . . il atingi pe el, dar ma simti pe mine. . . ti-e sete de mine, dar te racoresti cu el. . . ma vrei pe mine, dar te multumesti cu el

Cel mai trist lucru este ca uneori sufletul ti-l ia tocmai acela ce nu are nevoie de el, statusuri triste cu imi pare rau !



Articole similare:



T-a placut articolul ? Aboneaza-te la feed-ul acestui blog !

0 comentarii: