duminică, 6 aprilie 2008

Statusuri de suparare





Cateva statusuri de suparare pentru messenger:

Deseori zambetul celui care sufera e mai dureros decat lacrimile celor ce plang!

Iubirea te inalta, iubirea te coboara, iubirea iti da aripi, iubirea te omoara. Nu ma ucide, iubeste-ma!

vei cadea dintre nori si vei privi in urma… ma vei vedea acolo si vei sti ce inseamna regretul…

Stau in camera mea rece… Privesc in jur si mi se pare Ca pereti se strang in jurul meu… Ma simt singura… Totul e intunecat si rece, intocmai ca inima mea… Inchid ochi si incerc sa uit de tot…

Statusuri triste, statusuri de suparare de mess:

Cel mai trist lucru in viata e sa-l vezi pe cel pe care-l iubesti iubind pe altcineva…

Alerg spre tine cu 120/h si parca dureaza o vesnicie. De ce nu esti langa mine!?

Acum tot ce a fost intre noi pare demult… incerc sa-mi amintesc dar nu pot …tu probabil m-ai uitat, in timp ce eu traiesc doar pt tine…


Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te v-or impiedica sa vezi stelele…

Vezi tu…..nu pot sa te uit…fiind te iubesc prea mult…insa tie ti-e usor…..mie insa imi vine sa mor…

Daca razi, toti vor rade cu tine… daca plangi, vei plange singur…

Nu stiu ce a fost intre noi…o dragoste, o minciuna, o obisnuinta…..dar orice ar fi fost a fost un vis frumos… dar acel vis a ajuns sa ma raneasca…nu mai pot sa traiesc asa…

Zambesc la stele, si ele………

Tot ce e in sufletul meu este aici si asta nu cred ca se v-a schima curand cum nici eu nu sunt genu care sa ma schimb…

Toata lumea e suparata cand sunt eu fericita si toata lumea e fericita cand sunt eu suparata…mai bine sunt mereu suparata decat sa fie ceilalti suparati….dar acum, nimeni nu-mi poate lua fericirea…

Vor urma mai multe statusuri de suparare !



Articole similare:



T-a placut articolul ? Aboneaza-te la feed-ul acestui blog !

0 comentarii: