duminică, 6 aprilie 2008

Statusuri de dragoste - Te iubesc





Dorim sa va prezentam o colectie de statusuri de dragoste de mess!

Imi reamintesc clipa dulce, cand ai aparut in calea mea, ca o fantoma ce seduce, cu parul tau rosu ca focul si ochii tai albastri ca cerul senin de vara, imi reamintesc primul sarut care ne-a unit si zabetul tau dulce… Te iubesc!

Din apa marilor as vrea sa impletesc Cuvantul dulce TE IUBESC Si tie sa ti-l daruiesc, ca esti tot ce imi doresc!

Te iubesc nu doar pentru ceea ce esti, ci si pentru ceea ce sunt eu, atunci când sunt cu tine…

Alaturi de tine, in toate cele 365 de zile ale anului pot sarbatori iubirea.

Dragostea este limba in care inimile noastre vorbesc una cu cealalta. Pentru tine, dragul meu, inima mea canta.

Te-am iubit atunci cum te iubesc si acum… pentru totdeauna

Nu iti vor scrie o poezie, nu voi folosi cuvinte alese… iti voi spune doar ca TE IUBESC mai mult decat orice.

Statusuri de dragoste, statusuri te iubesc:

Daca ai fi o floare eu as fi vantul, ploaia si lumina. Daca ai fi o stea eu as fi noaptea eterna. Daca ai fi ocean eu as fi plaja marginita de gandurile tale. Numai pentru a fi impreuna, pentru totdeauna. Te iubesc.

Tu esti alintul meu de noapte buna, sarutul delicat al fulgilor de nea, mangaierea tandra a vantului de vara esti tot ce am si voi pastra iubirea ta adanc ascunsa in inima mea. Te iubesc!

Iubeste caci numai iubind poti vedea frumusetile vietii astfel vei fi mai fericit si orice obstacol il vei trece mai usor…

Un zambet nu inseamna fericire asa cum o lacrima nu inseamna durere. Potzi plange cand esti fericita, potzi sa razi cand inima itzi plange!

Cat de mult te iubesc nu vei stii niciodata! Iti pot spune doar ca 59 de secunde din fiecare minut de-al meu ma gandesc la tine. E mult sau e putin? Cand vei stii raspunsul se va risipi si misterul!

Statusuri de dragoste !



Articole similare:



T-a placut articolul ? Aboneaza-te la feed-ul acestui blog !

0 comentarii: