duminică, 6 aprilie 2008

Statusuri de tristete si suparare





Niste statusuri de tristete si statusuri de suparare pentru cei ce sunt sad.

Azi esti orbit de fericire si ai uitat ca cineva traieste doar pt tine. Dar maine vei cadea dintre nori si vei privi in urma… ma vei vedea acolo si vei sti ce inseamna regretul…

Stau in camera mea rece… Privesc in jur si mi se pare Ca pereti se strang in jurul meu… Ma simt singura… Totul e intunecat si rece, intocmai ca inima mea… Inchid ochi si incerc sa uit de tot…

Cel mai trist lucru in viata e sa-l vezi pe cel pe care-l iubesti iubind pe altcineva…

Alerg spre tine cu 120/h si parca dureaza o vesnicie. De ce nu esti langa mine!?

Acum tot ce a fost intre noi pare demult… incerc sa-mi amintesc dar nu pot …tu probabil m-ai uitat, in timp ce eu traiesc doar pt tine…

mi-ai frant inima dar mi-e dor de tine, sunt trist dar numai la tine mi-e gandul, nu mai vad lumina in viitor pentru ca tu mi-ai stins si ultima licarire de speranta

Statusuri de tristete:

nu plang, plang pentru tine, nu gem, gem de dorul tau, nu ma injosesc, ma injosesc pentru tine… si nu imi pierd barbatia

lacrima de dama/ stropeste-o naframa/si-nchide o rana/ de dor.

inima zdobita/ de tine lovita/se-ntoarce la tine/cu dor.

cred totul si nu cred nimic/cred ca-am sa pot o data/ la pieptul meu ca-am sa te strang/ si tie o sa-ti placa.

mie frica sa spun ca nu mai esti, mie frica sa traiesc fara tine, dar cel mai frica e sa ma intreb ce s-a intamplat cu tine…

tristete amara/coboara si-omoara/speranta din mine/si tot.

Statusuri de suparare !



Articole similare:



T-a placut articolul ? Aboneaza-te la feed-ul acestui blog !

0 comentarii: