duminică, 6 aprilie 2008

Statusuri emo sad de mess





Cele mai sad statusuri, statusuri emo pentru emo kids !

Ce frumosi sunt ochii tai albastrii, cand pictez totul in negru si suspin in noapte fara sa te stiu aproape…

Singura,fatza in fatza cu noptile si cuvintele…

Spune-i ca l-am uitat, spune-i ca nu ma mai gandesc la el, spune-i ca nu-l mai iubesc, dar ca ti-am spus toate astea printre lacrimi…

Ma trezesc cu tine-n gand adorm la chipul tau visand dar tu n-ai vrut sa fii a mea, chiar daca esti dragostea mea…
Acum cand te iubesc, te rog nu spune NU, doar ptr tine mai traiesc. Te rog iubeste-ma si tu!

Statusuri emo la greu pentru messenger:

Tristetea m-a cuprins si vreau sa plang ... nu mai pot ... te iubesc si te vreau inapoi ...

Am mai pierdut inca o clipa, inca un an, inca o viata degeaba ... te-am pierdut pe tine ...

There are 2 kind of persons: who love me and who can go to hell...

Fiecare cuvant e o speranta in plus ... fiecare clipa trecuta, imi spune ca moartea mea e aproape, iar eu inca visez!

E greu sa iubesti, si va fi intotdeauna, dar adu-ti aminte ca cineva te iubeste, si acela sunt EU !

In intuneric tu esti lumina care imi da viatza… singura mea sperantza… sg’ul meu motiv care m-a mai tine la suprafatza…

E greu sa mergi pe culmea vietii cu inima pustie, e greu sa suferi in tacere si nimeni sa nu stie…

Cate stele vor muri fara sa simt? Cata vreme va trece fara sa te ating? Cate strigate de dor se vor pierde-n vant? Cate zile voi trai cu tine-n gand!

Regret ca esti departe / si nu te pot vedea / dar te am mereu aproape / in inimiora mea…

Maine vei regreta ca azi mi-ai spus adio si ma vei cauta,crezand ca eu inca te astept.. .vei cauta disperat sa-mi gasesti iubirea , insa doar cand ma vei gasi vei realiza ca ai cautat ceva ce a murit demult… vei plange atunci cum am plans si eu , dar va fi prea tarziu…

Vor urma si alte statusuri emo si statusuri sad



Articole similare:



T-a placut articolul ? Aboneaza-te la feed-ul acestui blog !

0 comentarii: