miercuri, 4 iunie 2008

Statusuri si texte de dragoste





Am postat cateva texte cu statusuri de dragoste pentru cei amorezati.

Iti multumesc pentru ca existi in viata mea si pentru ca ma ajuti sa inteleg ce inseamna sa iubesti si sa fii iubit…

IUBIREA e frumoasa, IUBIREA e trista… chiar daca e frumoasa sau trista… IUBIREA exista…

Te v-oi iubi si atunci cand marile vor seca… Te v-oi iubi si atunci cand stancile se v-or topi… Te v-oi iubi si atunci cand scurs nisipul vietii va fi!

Esti iubitul mintii, inimii si trupului meu, esti printul fermecat al viselor mele romantice, incantarea si minunea sufletului meu!

IUBIREA e ca o clepsidra, umple INIMA si goleste creierul



[edit] Inca o tura de statusuri de dragoste si multe texte de dragoste:

Eu ti am alergat prin vene, ti-am suflat cu dor prin gene, eu ti am upgradat sarutul, ti-am iubit necunoscutul, am fost zmeul tau mereu, sa ma tii in vant nu-i greu, n-ai stiut sa tragi de sfori, am cazut de mii de ori…

Cineva TE IUBESTE, si ar vrea sa stii ca vrea sa fie cu tine oriunde vei fi.
Cineva TE IUBESTE si ar vrea cineva sa intre in INIMA TA.

Atunci cand iti lipseste ceva, asa cum iti lipseste aerul, apa, hrana de toate zilele atunci poti spune ca iubesti cu adevarat.

Undeva, cineva se gandeste la zambetul tau si se bucura de prezenta ta in viata sa. Asa ca atunci cand esti singur, adu-ti aminte ca cineva, undeva, se gandeste la tine!

Dragostea e speranta si fara speranta lumea nu ar exista...

Iubesti pe cineva atunci cand ai ajuns sa vrei sa-i dai ceea ce ai mai bun si hotarasti sa i te dai pe tine insuti...

Ai aparut in viatza mea ca o puternica raza de soare ce mi-a adus in suflet caldura si gingasia nesfarsita, cu zambetul tau m-ai invatat sa cunosc blandetea pana atunci necunoscuta, sarutul tau mi-a daruit dulceata ta nemaiintalnita, ochii tai senini mi-au artat ca dragostea exista, iar trandetea si frumusetea sufletului tau mi-au cucerit inima.

Dragostea este intotdeauna gat sa ierte, sa aiba incrdere, sa spere si sa indure orice urmeaza. Dragostea e ca vantul, nu o poti vedea dar o poti simti



Articole similare:



T-a placut articolul ? Aboneaza-te la feed-ul acestui blog !

6 comentarii:

pozitive spunea...

Oare cand voi putea sa te strang din nou in brate?Nici eu nu stiu si incerc sa nu ma gandesc prea mult la asta.Felul in care ai aparut in viata mea a fost un miracol.Parca stiai ce viata trista am avut si ai venit sa ma salvezi din apele tulburi ale vietii in care aproape ma scufundasem.Fusesem ranit de atatea ori,nu mai credeam in iubire,nu mai speram sa gasesc fericirea,eram in intuneric…Si atunci ai aparut TU,nici nu am realizat cand m-am indragostit de tine,probabil din prima clipa.Iti amintesti cand ti-am zis pentru prima oara ca te iubesc?Si totusi eu am fost cel care s-a indragostit prima de tine.Ingerul meu tu ai facut lumina acolo unde era intuneric,ai adus fericire acolo unde era doar tristete si .....durere.Esti atat de departe incat uneori ma ingrozesc la gandul ca se va intampla ceva si nu ne vom mai revedea.Numai eu stiu cate nopti am plans si m-am rugat la Dumnezeu sa te protejeze si sa fim unu langa altul....Mi-e frica iubyto...,fara tine nu as sti cum sa traiesc.Tu nu stii prin cate a trebuit sa trec fara tine alaturi.Toata lumea imi spunea sa renunt la tine,ca esti departe,ca nu ma iubesti si doar te joci cu mine.Toti credeau ca mesajele vor inceta,comunicarea nostra va inceta.Dar cand tu mi-ai spus intaia oara ca ma iubesti am stiut ca faptul ca nu am renuntat la tine era cel mai bun lucru pe care l-am facut in viata.Te iubesc din tot sufletul meu si oricat de greu va fi voi rezista,pentru tine,pentru noi...si sper ca si tu ai sa poti..te iubesc mult ioana...e din inima iubyto....e iubirea adevarata....IOANA+ADONIS

pozitive spunea...

Tu stii ca doar pe tine te iubesc......stii asta...si la fel ma voi intoarce acolo.....iubindu-te tot pe tine .....Stii si tu iubyre ca lumea e rea si poate spune ce vrea....dar TU nu asculta de ea....eu te iubesc ,,,tu ma iubesti si acum ca te am intalnit....acum ca am intalnit in sfarsit o persoana pe care in sfarsit o plac din toate punctele de vedere .....ce tot zik yo akum? te iubesc sa stii....mai mult decat am iubit si o sa iubesc ceva sau pe cineva pe lumea asta!!!
Nu vreau sa te pierd niciodata si mai presus de tot crede-ma :Poate am sa gresesc,poate o sa te fac sa plangi.....sa suferi......Dar crede-ma ca niciodata nu am vrut si nici nu o sa vreau sa te fac sa suferi.....am sa fac tot ce pot sa te fac fericita ....atat de mult te iubesc si vreau sa mi cer scuze ca te am facut sa suferi pana akum ...Daca te-am suparat te rog sa ma ierti.....Stii cat de mult insemni tu pentru mine nu?........Nu as face nimik sa te pierd.....E clar ca te iubesc......

pozitive spunea...

Nu stiu cum sa incep,simt k ma sufoc simt nevoie sa spun cuiva ceea ce am pe suflet.Simt k mi se rupe sufletul numai cand ma gandesc cat de departe esti de mine.vreau sa stii k alaturi de tine am simtit adevarata iubire fara de care nu mai pot trai.Locul inimii mele este in inima ta.Chiar dak esti departe de mine, dragostea mea pt tine creste din ce in ce mai mult iar distanta ma facut sa inteleg cat de mult te iubesc .acum stau si plang gandindu ma la tine,gandindu ma la ce va fi de azi inainte.astept cu nerabdare momentul in care te voi reintalni.abia astept sa te vad,sa te strang in brate,sa te sarut,sa te mangai,sa te iubesc asa cum numai eu voi stii.Nimeni niciodata nu va putea sa te iubeasca atat d mult cum te iubesc eu.Fara dragostea ta nu as putea trai.Imi este atat de greu fara tine.dak as mai avea o sec de trait mi as trai o in bratele tale , spunandu ti cat de mult te iubesc.Niciodata nu am crezut ca voi ajunge sa te iubesc atat de mult.Lacrimile imi curg pe obraz incet,incet incercand sa ma descarc,incercand sa scap de durerea ce o simt in suflet stiind ca suntem la mii de kilometrii dar totusi ne iubim atat de mult incat dragostea noastra invinge durerea.Te simt atat de aproape de inima mea dar totusi estiatat de departe......In fiecare seara adorm fericit indiferent ca am o zi rea dar adorm fericit deoarece adorm cu tine in gand iar cand ma trezesc prima persoana care imi vine in gand esti tu.As putea oare sa descriu in cuvinte dragostea ce o simt pt tine ?Nu exista cuvinte atat de frumoase !!!.Tie iubito,iti inchin viata mea,iti daruiesc dragostea mea ca lacrimile tale sa fie doar de fericire pastrand la mine tot ce i rau deoarece stiu ca atunci cand sunt cu tine pot invinge orice dar iti daruiesc lacrimile mele ca sa vezi cat de mult as suferi da te-as pierde.
Cand te am cunoscutam invatat ce inseamna iubirea.Am realizat ce este greseala si m ai invatat ce inseamna iertare.Sufletul imi plange de dorul tau.Lacrimile curg pe obraz din ce in ce mai repede.Durerea nu trece.Oriunde ma uit te vad numai pe tine.
Iubyto nu exista cuvinte pt a mi exprima toata dragostea mea pt tine..Momente fericite,mai putin fericite dar am fost impreuna si am trecut mai usor peste toate si dandu ne seama ca ne iubim din ce in ce mai mult.Dragostea noastra a devenit mai puternica.Nimeni nu va putea distruge toata dragostea asta.mi a acaparat toata inima,e peste tot.Gandul meu este mereu peste munti si ape.Este la tine.
Dak as sta aici si as scrie tot ce simt cred ca nu mi ar ajunge timpul.As muri scriindu ti.
Un singur lucru iti spun,un lucru care inseamna tot ce am scris eu pana acum :TE IUBESC IOANA.E din inima,e iubirea adevarata!!!TE ADOR SCUMPO!!!........Stau singur in fata pc-ului.As vrea sa te cunosc ,as vrea sa te am aproape , as vrea ca totul sa fie real chiar si vorbele tale as vrea sa le aud , as vrea ca totul sa fie adevarat ,as vrea sa fiu in lumea ta numai eusi tu. Mi-ar fi placut sa te cunosc indeaproape - Iubirea mea pt. tine este de nedescris,dar pacat ca ne desparte un drum foarte lung .Ce pacat ! Ca eu sunt aici - si tu esti acolo..!
Este greu sa crezi ca poate va venii o zi si pentru tine.....este greu sa te convingi pe tine insuti ca totul va fi bine.....si este greu sa ii convingi pe ceilalti ca tu ai dreptate.....pentru ca viata nu este deloc usoara.Dar ce simplu este sa spui te iubesc.....ce usor si ce simplu sa o repeti oricui.... oricum .....si oricand simti nevoia sa nu fi singur.....Eu te iubesc si ti-o repet mereu si mereu de parca as vrea sa ma convig mai mult pe mine insumi......stiu ca este adevarat ce simt si te iubesc......si daca aceste este adevarul poti sa imi spui de ce sunt aici departe de tine......si de ce nu luptam sa fim impreuna?
Cu fiecare zi care trece simt tot mai mult ca timpul va castiga pana la urma iar noi doi vom ramane undeva printre amintirile dragostei noastre.
As vrea sa am puterea sa cred .....dar nu sunt decat un simplu om.....cine sa imi dea mie forta sa infrunt destinul si sa lupt cu soarta?Si cine ma va ajuta sa trec peste prapastia care ne desparte?

Iti inchin tie viata...iti ofer tie ingerul meu pazitor ca sa fii de doua ori mai in siguranta...iti ofer tie zambetul meu ca sa fii de doua ori mai fericita...iti ofer tie ochii mei ca sa te vezi cea mai frumoasa fata...iti ofer tie gura mea ca atunci cand nu sunt cu tine sa-ti pot spune te iubesc...iti ofer urechile mele ca sa-mi poti raspunde...iti ofer trupul meu ca sa ai in bratele cui sta...iti ofer dragostea mea pentru ca lacrimile tale sa fie doar de bucurie...iti ofer gandul meu ca sa stii ca te iubesc...pastrez la mine tot ce e rau...pentru ca stiu ca atunci cand sunt cu tine pot invinge orice rau...totusi iti ofer lacrima mea ca sa stii cat as suferi daca te-as pierde...iti ofer tot ce pot dar nu pot sa-ti ofer totul...iti ofer un
sarut ca o scrisoare de dragoste...iti ofer mainile mele ca sa te pot mangaia tot timpul...si mai presus de toate...iti ofer locul meu in Rai!Te iubesc!!!

Daca Dumnezeu mi-ar fi daruit cate una dintre stelele sale de fiecare data cand gandul meu a zburat catre tine asemenea unui stol de randunele spre locurile mai calde,astazi, eu,care stiu ca uneori cuvintele sunt de prisos si ca un gest face mai mult decat o mie de cuvinte,ti-as asterne la picioare intregul univers.Astfel,astazi ai fi stapana universului si ai putea crea o lume unde sa fim doar noi doi:perechea care isi va scrie istoria in adancul lumii acesteia plina de piedici ce stau in calea iubirii noastre.Pentru mine esti tot ceea ce numesc eu Viata.Pentru mine tu esti viata.Pentru mine tu esti apa,aer si hrana.Aceste ingrediente necesare vietii le gasesc doar alaturi de tine.Tu esti singurul trandafir crescut printre deseurile din toata lumea.Pentru a te ajuta sa cresti fara sa fii afectata de deseurile ce te inconjoara promit sa fiu apa,aer si pamant,dar pentru asta tu trebuie sa imi promiti ca vei inflori doar pentru mine.Te iubesc!Aceleasi 2 cuvinte diferite.Aceleasi 8 litere diferite.Acelasi inteles.Aceeasi expresie care a ramas peste veacuri si va ramane pana cand va disparea dragostea pentru totdeauna de pe Pamant.Te iubesc mai mult decat o mie de cuvinte si mai adevarat decat bataile inimii mele.

Cu ochii inecati de lacrimi ma asez in fata calculatorului si incep sa
tastez...gandurile imi vin gramada ca si cum ar izvora dintr`un ocean de tristete ce`mi ineaca sufletu plin de durere..iar suferintza parca da navala sa iasa mai repede din sufletul meu prea plin de amaraciune.Ma simt ca si cum as fi fost sfasiat de o haita de lupi infometati...ca si cum as calca pe bucati de sticla ce imi strapung corpul cu nerusinare..ca si cum cineva ar fi infipt mii de cutite in
inima mea si le`ar rasuci durandu`ma mai mult si mai tare.....


SITE MANAGED BY ALPHA SYSTEMS AND UCOZ SYSTEMS

pozitive spunea...

MULTE SUFERINTE...........PUTINE BUCURII.......




IUBIM DE MULTE ORI IN VIATA DAR DE FIECARE DATA ALTFEL!!!




MAI ARE ROST OARE SA-TI SPUN CA TE IUBESC MAI MULT DECAT AM IUBIT VREODATA?


MAI ARE ROST OARE SA INCERC SA MI EXPRIM SENTIMENTELE PRIN CUVINTE CAND

IN MOMENTUL DE FATA TE AS STRANGE IN BRATELE MELE SI TI AS SARUTA BUZELE-TI

CATIFELATE?............URASC SA FIU DEPARTE ...AS VREA SA FIU LANGA TINE....

...SA TE APAR DE LUMEA REA .....DE TOTI SI TOATE ..DE ORICINE AR VREA SA TI FACA VREUN RAU...

PENTRU TINE MI AS DA VIATA DACA AS STI CA AI PUTEA FI FERICITA ASA...

TIE ITI OFER INGERUL MEU PAZITOR ....ASA AI SA FII DE 2 ORI MAI IN SIGURANTA.....

.....DE ASEMENEA IT OFER LOCUL MEU IN RAI .....LANGA TINE VIATA MEA ESTE INSASI

PARADISUL .........


Te iubesc!Te iubesc!Te iubesc!Stii prea bine ca tu esti viata mea,ca te voi iubi mereu.Tu esti totul pentru mine!Cand vei suferi ,voi suferi si eu!
Te visez noaptea,te doresc!Deabia astept sa ne reintalnim pentru ,ca sa te pot strange in brate,sa te sarut,sa te ating,sa te simt aproape si sa-ti spun cat de mult te iubesc.Nu ma intereseaza de altcineva decat de tine pentru ca tu esti ingerul meu pazitor.Si sper sa fi toata viata de acum inainte......
As face orice pentru tine.Eu traiesc odata cu tine,esti o parte din mine.Te simt inauntrul meu,infiltrata in toate gandurile mele......Imi pare bine ca ai intrat in sufletul meu....
Mi-e frica sa traiesc fara tine,tu esti tot ce am mai scump pe lume.Mor de dorul tau....As vrea cand ma trezesc sa fi langa mine ca sa-ti pot spune "BUNA DIMINEATA,IUBIRE!"dar din pacate nu se poate....sunt departe si sufar in fiecare secunda pentru asta...............

Anonim spunea...

Povestea mea de dragoste!!!
Intr-o zii calsurosa am vazut un baiat care trecea pe strada e un baiat superb , dar nu am crwezut niciodata in dragoste la prima vedere asa ca mie cand mi sa intamlat am crezut si voi crede de acum inainte ,.. dar baiatul de care mam indragostit nici n se uita la mine , vorbim ca intre prieteni si nu stie ca eu il iubesc ! Nu am curaj sa ii spun ca il iubesc, si sunt indurerata ca il iubesc enorm si el nici nu stie ! Va rog ajutatime cum sa ii spun ca il iubesc???

Anonim spunea...

fii u si lasa lucrurile sa mearga de la sine! Intotdeauna prietenia cu un baiat se transforma in dragoste si este posibil ka si el sa inceapa sa te vada ka mai mult decat o prietena dar tu trebuie sa ai rabdare.Bineinteles ca tu cat astepti o sa ai grija s arati toate lucrurile bune despre tine si sa vorbiti fff mult ca doar asa o sa isi dea seama de adevarata ta valoare.In concluzie parerea mea este sa nu ii spui ca il iubesti pt ca daca el ACUM nu simte acelasi lucru pt tine il poti speria crezand ca esti o obsedata...